Feeling festive | 1. Day of Blogmas

14:48

Pár Londýnskych fotiek/A few bits from London 


Takže, áno je to tu. Hneď ako som sa vrátila z výletu v Londýne napadla ma bláznivá myšlienka, čo kebyže si urobím blogovú obdobu Vlogmas čo robia Youtuberi a budem pridávať článok každý deň v decembri až do Vianoc. Hneď ako som zistila, že mám napísať tri seminárky na ďalší týždeň som túto myšlienku zavrhla.
A predsa teraz píšem článok s nadpisom 1. Day of Blogmas. Nemôžem si proste pomôcť ale idem sa aspoň pokúsiť o Blogmas tu, keďže dnes som dostala asi 10 nápadov na články a rada by som to tu viac aktualizovala. A samozrejme treba rozosievať radosť z nadchádzajúcich Vianoc. Keďže je už štvrtého aby som dobehla stratené dni, niekedy pridám až dva články za deň.
Držte mi prsty nech to dodržím, bude to pre mňa naozaj náročné to dodržať.
Pôvodne som chcela v tomto článku napísať viac ako len toto info ale škola, zas a opäť ma ničí a nemám napísanú seminárku na zajtra takže. Pokochajte sa teda aspoň fotkami, lol budú aj lepšie a aj bezo mňa. Niekedy.

Ak máte nejaké Vianočné nápady na články sem s nimi.
Ešte som vymyslela jednu novinku, ktorú asi nebudem praktizovať od dnes ale už čoskoro. Tou novinkou je anketa, kde si budete môcť vybrať aký článok z ponúknutých si chcete prečítať najbližšie.
Very Merry Christmas to you!

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Trošku mě štve tohle zveřejňování komentářů...super úvodní/á fotka :). Článek jsem četla už ráno, takže nějak nevím, co jsem chtěla napsat :D. Ale bylo by fajn, kdyby tu přibylo více článků =) a ta anketa taky! :D

    OdpovedaťOdstrániť