Nedeľné príbehy - Addicted

7:08

Ahojte ľudkovia,
keďže sa mi očividne chce písať seminárku, pochytil ma záchvat kreativity a vymyslela som pravidelnú nedeľnú rubriku, s neoriginálnym názvom a to "Nedeľné príbehy".
Nedeľa by mala byť dňom oddychu a tak verím, že raz za týždeň si na príbeh čas nájdete.
Budem tu zverejňovať svoje príbehy, najprv tie už dávnejšie napísané a potom časom možno aj nejaké nové veci. Keďže považujem wattpad za miesto, kde sa príbehy lepšie čítajú celý príbeh zverejním tam. Na blogu vždy nájdete len úryvok a link na celý príbeh. Verím, že vás aspoň pár mojich príbehov zaujme a že túto rubriku oceníte.

Addicted, written by J.T.
Ležím na tvojej špinavej dlážke v prenajatom motely. Krvácam ako navonok, tak aj zvnútra. Stále vidíme pred sebou tvoju tvár, aj keď si už dávno preč. Počujem ako vravíš, že ma miluješ. No sú to len hlasy v mojej hlave. Musí to prestať. Dostal si ma na dno priepasti a ak sa z nej chcem dostať, jediná možnosť je odrezať lano, ktoré ma púta k tebe.

You Might Also Like

2 komentárov

  1. To je velmi pěkně napsané, leč pro mne je to trochu luštění. Pořád jsem si nezvykla číst text ve slovenštině :)
    PS: Tato rubrika se mi velmi líbí a ráda si přečtu další příspěvky!
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nápad na články, určite s tým pokračuj! :) A príbeh ma naozaj zaujal, teším sa na nejaké ďalšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť