Vyhodnotenie knižného kvízu | Giveaway

10:45


Aloha smrteľníci,
Ako sa máte?
Ja som sa zobudila na príšernú bolesť hrdla avšak ani to ma dúfam nezastaví pri napísaní článku.
Plánujem napísať aj update článok, aby ste vedeli čo som porábala, že som tu nebola. Dnes by však už bolo konečne na čase pridať vyhodnotenie súťaže o knihy.
Kedže som dostala viaceré žiadosti o to, aby som pridala nielen počty bodov ale aj otázky a správne odpovede na nich a tak to budete mať úplne na konci článku.
V prípade nejakých nezrovnalostí ma kľudne otravujte v komentároch :D


3. miesto: Ennie a Betka (9bodov)
2. miesto: Auryn 20 (bodov)

1. miesto: Bailey 21 (bodov)

Napíšte mi mail, ktorú cenu si prajete najviac a určite sa nejako všetci spolu dohodneme :D
Dole nájdete aj otázky a odpovede.


Otázky a odpovede:

1. kolo
1. Aké sú tri názvy kníh od Johna Greena, okrem jeho prvotiny?
1. Tu ste mohli napísať všetky knihy okrem Kam zmizla Alijaška. Teda napr. Papierové mestá, Na vine sú hviezdy, Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín.
2. Aký je názov knihy známej anglickej youtuberky, ktorá pri písaní použila ghostwritera?
2. Kniha od Zoe Sugg - Girl Online.
3. Aký je obľúbený koláč Sansy Starkovej?
3. Lemon cake - citrónový koláč.
4. Ktorá postava rieši záhady pomocou svojej sady pentomím?
4. Calder Pillay. 
5. Ide o sériu kníh, ktorá bola prevedená do seriálovej verzie, dej sa odohráva na strednej škole, seriál ma už šesť sérií a neodohráva sa tam nič nadprirodzené ... Ide o?
5.  Mala som na mysli Pretty Little Liars. Tu mi prišla aj odpoveď Gossip Girl, ktorú som sa nakoniec tiež rozhodla uznať.
6. Vymenujte dve fantazíjne knihy od dvoch rôznych slovenských spisovateľov.
6. Tu sa vaše odpovede mohli rôzniť :D Nebudem tu menovať knihy, za túto otázku dostal body každý, kto ju vyplnil.


  1. 2. kolo
1. Ako sa volajú frakcie v Divergent sérií?
1. Neohrozenosť, Informovanosť, Harmónia, Otvorenosť a Sebazaprenie.
2. Známa kniha, ktorej rozprávačom je Smrť, sa nazýva?
2. The Book Thief alebo Zlodejka kníh.
3. Ide o knižnú sériu od poľského spisovateľa, kde hlavný hrdina má čudácke auto a je historikom umenia. O akú knižnú sériu ide?
3. Pán Tragáčik.
4. Hlavná postava akej knihy sa udusila gumenými macíkmi?
4. Ghostgirl.
5. Ako sa volal Eragonov drak?
5. Zafira.
6. K akému filmu, ktorý je zároveň aj knihou naspievala pieseň Taylor Swift?
6. Hunger Games/Hry o život.
7. Ide o slovenskú sériu kníh, ktorej sa časť deja odohráva aj v Nitre. O akej knižnej sérií hovorím?
7. Mariotovi dediči od Marje Holecyovej.


  1. 3. kolo
1. Ako sa volal Hagridov drak?
1. Norbert
2. Hlavné postavy akých kníh, akej série, mali schopnosť oživiť príbehy z kníh?
2. Atramentové srdce
3. Aké boli dve hlavné postavy v knihe Výnimočná?
3. Katsa a Poo.
4. Ako sa nazýva piata kniha zo série Ako si vycvičiť draka?
4.  Ako zmeniť dračí osud.
5. Z akej knihy je citácia, nachádzajúca sa na začiatku prvej kapitoly Atramentového srdca?
Rozprávač Naftali a jeho kôň Sus
6. Z akého kmeňa bol Jacob z Twillight ságy?
6. Kmeň Quilleutov.
7. V sérií Krídla, aké víly majú najvýznamnejšie postavenie a najväčšiu moc?
7. Zimné víly.
8. V ktorej knihe sa z Nory Greenová stane nefil?
8. V knihe Ticho, teda 3. knihe.





You Might Also Like

0 komentárov