2015 (Not only) Summer reading list

7:30

Aloha ľudkovia, 
dnes mám pre vás možno nezaujímavý článok ale ja verím, že aspoň pár z vás sa inšpiruje a možno vám to pripomenie niečo čo chcete sami prečítať.
Sama sebe odporúčam pozrieť si tento článok pred odchodom do knižnice :D 
Ak je tam niečo čo ste čítali a je to dobré tak mi o tom povedzte v komentároch, prípadne ak je to zlé a nestojí mi to za to... Taktiež mi napíšte, či sa tam nachádza niečo čo by ste si radi prečítali vy.
Zatiaľ čavky, mňauky 




Colleen Houck:

Indické dobrodružstvo s tigrami

Lauren Kate: Padlí anjeli
1. Pád
2. Súženie
3. Vášeň
4. Vykúpenie
5. Zamilovaní anjeli

Cornelia Funkeová:
Atramentová krv
Atramentová smrť

Pán zlodejov


Holly Webb:

Lily a čarodejnícky väzeň
Lily a kúzlo zradcov


Stela Brix: 
Nástrahy panského sídla

Rick Riordann: Bohovia Olympu
3. Známenie Atény
4. Hádesov chrám

John Green:
Papierové mesta
Poučka o podstate predvídateľností Katherín

Eoin Colfer:
Artemis Fowl a posledný strážca

Rainbow Rowell:
Eleanor a Park

Zoe Sugg:
Girl Online

Richelle Mead:
Krvavý sľub
Spútané mágiou

Veronica Roth:
Divergencia
Rezistencia
Experiment

James Dashner - Labyrint: Útek

Karel Čapek:
R.U.R.

Isaac Asimov:
Ja robot

Carrie Hope Fletcher:
All I Know Now

Stephanie Meyer:
Hostiteľ

J. K. Rowling:
Prázdne miesta
Volanie kukučky
Hodvábnik

George Orwell:
Zvieracia farma
1984


Deborah Harkness:

2. Tieň noci
3. Kniha života

Nicolas Sparks:
Posledná pieseň

Ransom Riggs:
Domov pre neobyajné deti Slečny Peregrimovej

Kiera Kass:
Selekcia
Elita
Prvá

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Čítala som Paper Towns i An Abundance Of Katherines a obe sú mojimi obľúbenými Greenovkami, čítajú sa veľmi jednoducho, no majú zaujímavý dej; i Girl Online je úžasná kniha, taká oddychovka presne na leto k nejakému drinku na pláž :D Eleanor and Park si chcem prečítať znova, lebo je to perfektná kniha, ktorá sa číta prakticky sama. Sériu Divergent len a len odporúčam, rovnako ako i The Maze Runner (všetky knihy) - obe knihy/série sú dystopické romány a sú neuveriteľne pútavé! The Casual Vacancy som čítala už dávnejšie - perfektná kniha, čosi ako taká telenovela, ale číta sa tiež sama; The Cuckoo's Calling som dočítala teraz v piatok a chcem naň spísať recenziu, ale je to jedna z najlepších detektívok na svete a Silkworm si odkladám na leto k moru a teším sa ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Očividně čteme jiné knížky :D. Ale Papírová města si chci taky dlouho už přečíst. Od Karla Čapka jsem četla pár knížek a byly fajn, ale R.U.R. jsem zrovna nečetla. Orwel - obě knížky se mi moc líbily. Farma byla lepší a o dost kratší :D. Od Rowlingové mám rozposlouchanou knížku Volání kukačky, ale já na ty audio knihy prostě nejsem. Prázdná místa se mi nelíbily (více na mém blogu - http://vmujblogv.blog.cz/1405/j-rowling-prazdne-misto )Poslední píseň jsem viděla jen film. A ta Selekce vypadala zajímavě (popis knihy), ale nevím, možná jednou si přečtu možná ne. Jsou knížky, které mě lákají více...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Okej, toto bude asi trošku dlhšie.
    V prvom rade by som odporúčala Greena čítať v origináli (!) pretože to je jednoduchá angličtina a mám pocit, akoby preklady - najmä niektorých kníh in particular a greenovky sa medzi ne radia - dokážu tie knihy dosť pokaziť. Ale ak si čítala TFIOS v slovenčine a páčilo sa ti to, tak potom keine problem ;D

    Eleanor a Park som dostala akurát včera od kamarátky :)) ona to čítala a vraví že je to veľmi dobré, a jej názory sú záruka kvality ;D

    Girl Online, meh. It's a no from me :D

    Trilógia Divergencia - ÁNO! Keď som začala čítať prvú časť, nebola som si istá, či som si dobre zvolila knihu - to bolo ešte predtým, než sa tak veľmi preslávila, takže som ju nečítala na žiadne odporúčanie ani tak, a prvých hádam 80 strán ma dosť nudilo, ale potom sa to rozbehlo a fakt že to bolo skvelé čítanie :)

    Maze Runner bol podľa mňa rovnako úžasný, aj keď je k nemu veľa kritiky, ale ja som bola amused počas čítania, takže ja by som ti ho odporučila :)

    Hostiteľa si doteraz pamätám, ako som začala čítať a nevedela som prestať a vždy som ostávala dlho do noci hore, lebo som si stále vravela "okej ešte jednu kapitolu a pôjdem spať" ale to sa proste nedalo. Tuším som ju aj dokončila raz takto v noci o štvrtej ráno :DD

    Prázdne miesta mám už skoro dva roky a ešte som sa k tomu nedostala panebože, musím už konečne.

    Volanie kukučky som kúpila mame a veľmi sa jej to páčilo, a už to pokolovalo po celej rodine, lebo všetci majú radi detektívky, tak si to už prečítala mama, jej manžel, babka, dedko, mamina sestra, už len ja zostávam :D

    1984 čítal môj brat a vraví že je to super :D

    A to je všetko :DD
    -M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Lauren Kate mám prečítané vśetky, potom aj nástrahy pánskeho sídla, eleanor a park, krvavý sľub, spútaná mágiou, ja robot, hostiteľ, zvieracia farma a taktiež všetky od Kiery Kass :)
    Všetky sa mi páčili, no knihy ako Zvieracia farma alebo 1984 nie sú pre každého. 1984 som začala ćítať ale nedočítala som to no naopak zvieracia farma bola naozaj super a páčila sa mi. Len sú to knihy trochu z iného súdka ako väčšina čo si si napísala na zoznam :) ešte by som možno odporúčala ak si nečítala tak z týchto starších napríklad je veľmi dobrá aspoň podľa mňa Kto chytá v žite od Salingera. Tá kniha stojí za prečítanie naozaj :)

    Určite by som si chcela prečítať trilógiu divergencia. Len neviem nikde zohnať knihy momentálne a kupovať ich nebudem :) milionárka ešte nie som :D

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc dobry vkus! :)
    Riordana urcite doporucuji, stejne tak i Johna Greena, i kdyz pro me osobne byly Paper Towns trochu zklamanim. Divergence taky super a Karla Čapka mam rada jako jednoho ze tří českých autorů :D

    OdpovedaťOdstrániť