Nedeľné príbehy - Today Was a Fairytale

6:07


Ahojte ľudkovia,
dúfam, že žijete dobre :) Ja som momentálne stále nútená sa učiť (našťastie posledné skúšky mám v utorok a stredu). Dnes som si pre vás pripravila príbeh, ktorý má pre mňa väčší citový význam ako tie predošlé. Ak vás zaujíma aký, stačí ak si prečítate záver poviedky, kde som písala tak trochu story behind the scenes. Prejdime teda rovno k útržku, ktorý vás snáď zaujme natoľko aby ste to celé rozklikli a prečítali.


„To hľadáš mňa princezná?“ ozvalo sa za mnou.
„Už nie som futuristka?“ odpovedala som žartovne.
„Ale čoby nie... Tak ako môžem prispieť k záchrane sveta tentoraz?“ opýtal sa.
„Cez záchranu môjho žalúdka. Nájde sa tu pre mňa niečo?“

„Mohol som si myslieť, že tu nie si len tak. Sadaj, niečo zoženiem.“

-- celý príbeh: TU a nezabudnite si pri tom pustiť pieseň Today Was a Fairytale od Taylor Swift, ktorej vďačím za názov.
To bude na dnes odo mňa všetko, radšej mi do komentárov povedzte ako žijete vy :)
(Ešte detail, ak si to prečítate zaujímalo by ma ako by to podľa vás pokračovalo)

To už je naozaj všetko, majte sa krásne,
Jane 

You Might Also Like

0 komentárov