Kind of... clothing haul | Style

7:03

Ahojte!!!
Ospravedlňujem sa za fotky ale u nás doma neexistuje miesto na fotenie a tak som menšie veci fotila na parapete a oblečenie na trampolíne. 
Túto haul som sa rozhodla urobiť najmä preto, aby ste videli, že nakupovať sa dá aj lacno a dobre.

Ako prvé môžete v tejto haul vidieť náušnice z Pepca, ktoré boli úplne úžasné a najmä boli v zľave - 1,29e za 6 párov je maximálne výhodná kúpa. Zatiaľ som ich ešte nemala všetky "na sebe" avšak takéto mini zapchovacie náušnice sa hodia k väčšine vecí. 
Tieto úžasné gumičky sa nosili, keď som bola malá a postupne sa znova začínajú objavovať. Chvalabohu, lebo ich zbožňujem!
Stáli ma len 0,49e.


Tu prichádzame k oblečeniu. Konkrétne toto pyžamo je z Housu a stálo okolo 6,99e (asi). Nás však stálo menej keďže tam mali letné výpredajové zľavy (kúp 2 a tretie máš za 0,50e?).



V Croppe som si kúpila dve sivé vecičky a to tričko a tielko. Nápis na tielku My mistake... ma zaujal už na prvý pohľad a prišlo mi to také cool?. Zľava kúp 1 dostaň druhé za polovicu?
Ceny si nepamätám úplne presne ale asi 6 a 7 eur.


V New Yorkery som nenašla to čo som hľadala ale nakoniec som si aj tak odniesla jednoduchú čiernu sukňu za 9,95e a k tomu pekný letný crop so zmrzlinou, ktorého úžasnú farbu táto fotka vôbec nezachytáva. Crop stál 4,95e. A týmto kúskom som ukončila svoje "veľké" nákupy v Prešove.


Po spomínaných nákupoch ma chuť kupovať si hocičo prešla avšak potom som raz bola náhodne v Lidli a toto sa proste stalo.
Dole na fotke je zelené tričko za 0,29e, športové tielko za 1,49e a športová podprsenka za 0,29e. 
Už stačí len začať športovať, lol.


Po sklamaní v Prešove, kde som nezohnala žiadne rifle a verte mi, že som ich už potrebovala akútne sa na mňa usmialo šťastie doma. V Bardejove v obchode, na ktorého názov si nespomeniem (Raj pre ženy?) som si kúpila čierne elastické rifle za 10,99e.


A potom som na meniny dostala tričko z Lidlu. Zelené a baggy. 


Samozrejme, ak idete pre sestru kupovať topánky do Prešova, žiadne schopné nenájdete.
Namiesto toho porušíte záväzok, že si už nič nekúpite a kúpite si rovno 2 tielka z Terranovy.
Cena oboch je 2,99e.



A čo by to bolo za haul bez ponožiek? Tie boli tiež na meniny. 


Otázka na záver - majú aj vaši rodičia úchylku zásobovať vás ponožkami a spodným prádlom na Vianoce a sviatky?
Oooo a ešte jedna otázka, ktorý kúsok z haul sa vám páčil najviac?

To bude nadnes všetko. Majte sa krásne a píšte... na blog.
Jane :*




You Might Also Like

0 komentárov