Kozmetické prírastky (August) | Beauty

7:35

Ahojte,
momentálne som mimo, ešte stále brigádujem ale keďže sa snažím polepšiť so svojou pravidelnosťou pri pridávaní článkov, dnes vám tu prinášam kozmetickú haul/kozmetické prírastky za mesiac August.


Na prvom obrázku, máme výrobky značky Balea z dm-ka. Napravo sú voskové pásiky , ktoré stáli 4,20e a vedľa je krém na nohy za 1,99e.


O účinnosti pásikov niesom presvedčená na 100%, nevytrhli všetky chĺpky a tak urobia len takú polovičatú prácu, ktorú budete musieť aj tak dotiahnuť žiletkou. Zato krém ma príjemne prekvapil, moje nohy boli v hrôzostrašnom stave a už po prvom použití pokožku viditeľne zjemnil a hydratoval.


Baby lips, s miernym hnedastým zafarbením ma stálo 1,5e. Na perách pôsobí hydratačne a nefarbí veľmi, skôr ako taký priezračný lesk s odtieňom nude. Utierky snáď nemusím komentovať, tie sa zídu vždy, najmä po ťažkej noci, keď už nemáte silu odličovať sa. Stáli niečo cez 1e.


Hubky na make up sú s čínskeho obchodu. V balení boli štyri za 1 euro. Mám ich na skúšku, niesom si istá ako budú fungovať na mojej pleti.



Včera nám prišiel Avon a s ním aj skvelý krém na ruky s vôňou kakaového masla - 1,5e. Som rada, že mi celkom vonia, lebo čo sa týka krémov (nielen) na ruky tak väčšinou mi smrdia. 
Za 1e som si objednala aj čistiaci gél na tvár s víťažkom zázvoru a ... Ten ešte len plánujem vyskúšať.


Posledným prírastkom je body spray, ktorého vôňa ma celkom sklamala - pomarančový kvet a jazmín. Cítiť ho dosť po alkohole a potom keď ten vyprchá nie je ho cítiť vôbec. Stál 1,9e a ak chcete body spray odporúčam skôr ten s orchideou a čučoriedkou.

You Might Also Like

0 komentárov