"Duševné" zmeny | part 6.

14:34

Nebudem rozpisovať jednotlivé predsavzatia. Bude tu pár takých bodov, ktorých sa tento rok chcem držať v rámci "duchovného" rozvoja.



  • Viac dávať - #glittergives (projekt, ktorý organizuje moja obľúbená youtuberka Louise o tom, ako sa treba naučiť dávať - viac info TU a TU)

  • Prehodnotiť všetky vzťahy, ktoré mám s ľudmi naokolo

  • Reagovať pohotovo

  • Hovoriť (iba) viac pravdu 

  • Nenechať si šliapať po názoroch

  • Prijímať výzvy, hľadať možnosti

  • Prekonávať strach

  • Udržiavať si dobré vzťahy

  • Nájsť si nových priateľov

  • Menej sa nechať vytáčať ľudmi

  • Upevniť rodinné vzťahy (stráviť doma viac času)

  • Zdôveriť sa aspoň 3 ľuďom

  • Dať vedieť ľudom, ktorých mám rada, že mi na nich záleží

LOVE MORE, worry less!!! :) 


You Might Also Like

1 komentárov

  1. krásné :) taky mám podobný seznam akorát jsem ho nebrala jako předsevzetí a bohužel ho mám ještě někde na papíře :D

    OdpovedaťOdstrániť