Knihy/Books | part 2.

5:58

Tento rok si plánujem splniť aj niekoľko knižných predsavzatí.
Rozhodla som sa teda zapojiť aj do knižných výziev. 

Prvou, ktorú chcem skúsiť je na blogu Ells a má jednoduchý názov, "Knižná výzva". Pointou celej tejto výzvy je stanoviť si počet kníh, ktorý za rok prečítate a snažiť sa ho splniť, aj keď si ho v priebehu roka môžete upraviť na nižší alebo vyšší počet.
Najprv som nevedela, koľko kníh si dať, keďže chcem čítať pomalšie ako zvyknem a viac prežívať dej atď.
Nakoniec som sa rozhodla, že 50 je príliš málo a 100 je asi príliš veľa a tak si dám 70 (aj keď obrázok 80tky je krajší :/).

Ďalej chcem skúsiť ešte jednu výzvu a tou je "Velká knižní výzva na rok 2015", ktorú organizuje Nikki Finn. Konkrétne úlohy si môžete pozrieť tu

Okrem toho chcem prečítať všetky knihy z mojej súkromnej knižničky, ktoré som ešte neprečítala. K tomu ma inšpiroval tento článok. Ak by vás zaujímalo, o aké knihy pôjde napíšte mi, spíšem zoznam (hehe).
Naozaj poslednou knižnou výzvou, do ktorej sa zapojím bude knižná výzva, ktorú našla na nete Bay a ktorú plánujem dať aj na stránku nášho knižného klubu.
Verím, že sa tam ujme.


Aby som mala prehľad čo to vlastne čítam, založila som si účet na https://www.goodreads.com/ a zatiaľ som tam absolútne stratená ale vyzerá to cool.

Aby bolo jasné, challenge budem navzájom kombinovať a tak to snáď bude o čosi jednoduchšie.

Keďže je to ešte k téme knihy, predsa len sa tu hodí ešte jedno predsavzatie a to doplniť svoju súkromnú knižnicu aspoň o 15 kníh a zároveň doplniť chýbajúce knihy aspoň v troch sériach.

You Might Also Like

3 komentárov