Knižná aleja a jej fungovanie | part 3.

3:50

Máme tu znova nejaké januárové predsavzatie. Tentokrát sa týka môjho knižného klubu. V období decembra najmä, rapídne poklesla aktivita a tak by bolo načase s tým niečo robiť. A tak ma napadlo, aj keď ma dosť zaujíma čo vy nato, že by sme sa mohli stretávať v klube nejaký deň pravidelne o nejakom čase.
Napr. v stredu o 17:00 by každý bol online a približne na hodinku by sme riešili, kto kedy a čo čítal, tému mesiaca, povinnú knihu a podobne.
Neviem v akej pravidelnosti - napr. každé 2 týždne, raz za mesiac a pod. by to malo prebiehať.
Je to dobrý nápad? Čo vy nato?

Hlavným predsavzatím je však nejako stabilizovať fungovanie celkového klubu, nie to stretávanie ani nič také :)
Snáď sa chápeme :D


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Nevím, Jane. Zní to fajn. Ale nevím, jak by kdo měl čas. Kolik lidí by se setkalo? :D Ty, já a Bay? :D Nevím, můžeme to zkusit. Ale...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi ten nápad, ale v nejaký iný čas a celkovo o čosi neskôr - teda aspoň tak by to vyhovovalo mne - každý deň mám minimálne do šiestej niečo...
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já myslím, že to není rozhodně špatný nápad. Rozhodně by to pomohlo rozjetí klubu.
    Upřímně já bych teoreticky mohla každý den, kromě pátku. No a pak víkendů... :) ale čas by mi asi vyhovoval pozdější.

    OdpovedaťOdstrániť