Novoročné predsavzatia/New years resolutions | part 1.

4:22

Aloha!
Prichádza nový rok a to je práve ten čas, keď si dávame kopu predsavzatí v snahe splniť aspoň polovicu a keďže by som rada splnila čo najviac tých mojich, budem celý január venovať článkom o predsavzatiach, ktoré mám do tohto roku. Nebudem o nich len hovoriť, budem sa snažiť zároveň sa tými článkami na ne akoby pripraviť a rovno ich aj realizovať. Ak sa vám budú niektoré z nich páčiť, pridajte sa ku mne a môžeme sa navzájom podporovať v ich dodržiavaní.

Keďže som ten úvod zhrnula pomerne rýchlo, prejdime rovno k predsavzatiu číslo 1.
1. Nájsť si prácu popri škole
Keďže moje výdavky sú neúmerné mojim požiadavkám (lol), potrebujem peniaze navyše aby som si mohla dovoliť "luxus" ako nakupovanie kníh, oblečenia a podobných blbostí. Poznáte to.
Prvou vecou čo musíte urobiť je hľadať ponuky. Facebook a Google sú vaši najlepší kamoši :D 
Podstatnú vec, ktorú pri hľadaní práce musíte mať je životopis. Ani motivačný list nie je na škodu.
Úprimne neviem prečo, ale vôbec sa mi ho nechcelo písať. Našťastie som sa k tomu dokopala a nabudúce, keď ho niekde budú pýtať budem pripravená.
Napísala som zatiaľ na 5 ponúk práce a som zvedavá, či sa ozvú. Jedná z nich vyžadovala to aby som tam prišla osobne, takže si tu hodím link (aby som nezabudla, ktorá to bola) a možno sa tam niekedy zastavím.
Ak máte nejaké pracovné ponuky, napíšte mi :D :D
Ale nie, napíšte či sa vám páčil tento článok a tak.
Inak, chcelo by to nejaké cool obrázky ale žiadne neviem nájsť :/ (HA! našla som)




You Might Also Like

0 komentárov